Gaat duidelijk verder

Voor ontwikkelaars, bouwers en architecten

Wij zijn goed in trappen maken, jij met cijfers en financiële verantwoording?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste

Financieel Administratief Medewerker

VIOS Trappen B.V. is, met een productie van ruim 20.000 trappen per jaar, de grootste fabrikant van houten trappen in Nederland. Met een lange traditie sinds 1914, zijn wij partner voor de kleinste tot de grootste aannemers. VIOS is specialist in afwerking van het volledige trapgat. Naast de productie en de montage van trappen worden ook trapleuningen op maat geproduceerd en wordt het trappenhuis door VIOS afgetimmerd. VIOS is daarmee een belangrijke onderaannemer in de bouw.

Het bedrijf

Vios Trappen, TrapXpress (traprenovatie) en Fremeyer (leuningen) zijn onderdeel van Vios Houttechniek Holding. Onder de slogan ‘Gaat duidelijk verder’ geven we duidelijk onze ambitie weer: de beste en meest betrouwbare trappenleverancier te zijn in ogen van onze klanten. Trappen maken doen we op alle niveaus, van seriewerk tot luxe maatwerk uit ons trappenatelier. Dit doen we door Veelzijdig te zijn, Visie gedreven te opereren en voortdurend Verder te gaan. Met zo’n 150 enthousiaste eigen medewerkers en een grote groep flexibele medewerkers en ZZP-ers, werken we elke dag aan innovaties, productverbeteringen en procesverbeteringen.

Wij werken in een interessante, dynamische markt waarbij thema’s zoals woningbouw, duurzaamheid, kwaliteit en veiligheid ons voortdurend dwingen tot creativiteit en vernieuwing.

De functie

Ben je een MBO-er met een paar jaar werkervaring en wil je groeien in een uitdagende, brede finance-rol?

VIOS Trappen B.V. is op zoek naar een enthousiaste financieel administratief medewerker met veel passie voor administratie. Je hebt verstand van cijfers en bent daarnaast analytisch, zorgvuldig en resultaatgericht! Als financieel administratief medewerker ondersteun je het financiële team van VIOS Trappen B.V.. Korte lijnen, snel schakelen en vooral niet stilzitten is kenmerkend voor deze afdeling. En dit alles in een platte organisatie met veel ruimte voor eigen initiatief.

Wat ga je doen?

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Het zorgdragen voor een juiste, volledig en tijdige facturatie;
  • Het ondersteunen bij het opmaken van de maandcijfers en de jaarrekening;
  • Het meedenken ter verbetering van de werkprocessen.

Voor deze functie is het belangrijk dat je:

  • Beschikt over een MBO+ denk- en werkniveau in financiële richting;
  • Ervaring hebt met Navision;
  • Woont in de omgeving van Driebruggen;
  • Initiatiefrijk, resultaatgericht en secuur bent;
  • Communicatief sterk bent, in staat om op en tussen verschillende niveaus te schakelen;
  • Een teamspeler bent die zijn werk met passie doet;
  • Enthousiast en kritisch bent, en een proactieve houding hebt;
  • Gevoel hebt voor humor.

Wat bieden wij o.a.:

  • Een veelzijdige baan in een leuk jong, enthousiast team, bij de marktleider van Nederland;
  • Een dienstverband van minimaal 30 uur per week;
  • Een aantrekkelijk en marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte om kennis en ervaring op te doen;
  • Een werkomgeving met aandacht voor het individu, het team en ontspanning!

Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Stuur dan je CV en motivatie voor de functie naar cheemskerk@vios.nl.

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Christian Heemskerk, Manager Finance, via cheemskerk@vios.nl  of 06-29477304.

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?